Boganmeldelse: Den nye spil af virksomhed

Hvis du tror du har set og hørt alt, hvad der er at sige, bringer The NEW Game of Business nye sondringer og et nyt perspektiv til erhvervslivet.
Denne slanke, let at læse bløde dække bog er så god, at det bør være obligatorisk læsning i business skoler rundt om i verden. Hver erhvervsdrivende og hver virksomhed medarbejder fra pedel til den administrerende direktør bør læse og genlæse denne bog.
Forfatterens citat i kapitel fem opsummerer ganske pænt emnet for denne bog. Mitchell Axelrod siger denne “Jeg hjælper dig med at fÃ¥ fra hvor du er, hvor du ønsker at være.” Det nye spil i byen er der af gensidighed og ikke længere forretningsmand med de fleste legetøj vinde.
Forbrugerne er træt af at tænde for fjernsynet hver dag til flere dÃ¥rlige nyheder om dÃ¥rligt køre virksomheder. Korruption og skandale synes at herske over dagen og al denne negativitet tager en vejafgift pÃ¥ økonomien og velvære af dem, der sælger, og dem, der køber. Mitchell Axelrod rÃ¥dgiver at tænke uden for boksen er sÃ¥ forældet, at virksomhederne nødt til at smide kassen helt og begynde at spille “Den nye Game of Business.” Dette spil er inkluderende snarere end eksklusiv og den er baseret pÃ¥ tjenesten. Læsning af denne bog vil hjælpe lære dig værdien af at smide ud de gamle regler og skrive et nyt script til et nyt spil. Et spil hvor alle vinder.
Kapitlerne i denne bog nævnes: spiller efter de nye regler… “Caveat Vendidor!” Designe en ny strategi… Det er ikke bare Business; Det er personligt!, praktisere nye økonomi… Gode tilbud er god forretning!, søger en ny Mission… Sætter mennesker frem for produkter og overskud!, et nyt signal… Hvad er du i?, synge en ny Mantra… “Tjene, levere, tjene nogle flere!”, finde nye løsninger… MÃ¥ ikke falde i kærlighed med produkter eller tjenester!, tilegne sig nye færdigheder… Master funktioner af spillet!, opbygge en ny Model… Integrere eller smuldre! og generere nye penge… Profit er ALLES Business! Materialet dækker alt en læser har brug for at vide om giver overskud mens vinder livslang kunder og holde loyale og glade medarbejdere. Anvende disse gennemprøvede principper anvendes af virksomheder, sÃ¥som Nordstrom og Starbucks og du vil finde din virksomhed vokser eksponentielt, mens du nÃ¥ dine drømme!
Mitchell Axelrod er en konsulent, professionel højttaler, talkshow radiovært og ofte offentliggjort forfatter om emner af markedsføring, salg, iværksætteri, livsfærdigheder og spille de nye spil. I over 25 år Mitch har consulting med Fortune 500-virksomheder, banker, forsikringsselskaber, små virksomheder og enkeltpersoner på hvordan man kan øge indkomsten, øge salg og fortjeneste og samtidig mere sjov, opfyldelse og tilfredshed fra arbejde. Du kan købe den nye Game Of Business på
(c) 2004, Davis Virtual Assistance. Alle rettigheder i alle medier forbeholdes. Tilladelse til at genoptrykke ydes til alle steder, så længe stedet er opt-in kun.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *